Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

sweet 17

Και να που έγινα κι εγώ 17... Και πώς θα χαρακτήριζα την μέχρι τώρα ζωή μου; Διδακτική. Παρατήρησα ότι κάθε χρόνο χαρακτήριζα τον εαυτό της προηγούμενης χρονιάς χαζό, κουτό, και πίστευα ότι πλέον έχω ωριμάσει. Και κάθε χρόνο το ώριμο γινόταν κουτό και το άγνωστο ώριμο. Μπερδευτικό; Τελικά οι λέξεις τα μπερδεύουν όλα. Στο μυαλό όλα είναι απλά. Τέλος πάντων, πιστεύω ότι έχω μάθει κάμποσα πράματα στη ζωή μου και θα συνεχίσω να μαθαίνω.
Επίσης το Σάββατο πήγα στους Scorpions. Ηρθαν στα Γιάννενα οι τζέδες. Και τα 'σπασαν για τα καλά. Είχαν μια μεταδοτικότητα και έναν τρόπο να επικοινωνούν με το κοινό που δεν το 'χα δει σε άλλη συναυλία. Όχι οτι έχω ξαναπάει σε τόσο μεγάλη συναυλία... Αλλά έχω πολλά χρόνια στη διάθεση μου μέχρι να τα χιλιάσω. Ε, ίσως είμαι λίγο υπερβολική. Θα φτάσω μέχρι τα 700 και βλέπουμε.

1 σχόλιο:

  1. Να τα φτάσεις και να τα ξεπεράσεις!Κατάλαβα τι εννοείς και γω πάντα έτσι σκέφτομαι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή