Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Έρχονται οι εξετάσεις...

Και να που άλλη μια χρονιά τελείωσε κι εγώ αρρώστησα και κάθομαι στο pc τρώγοντας αυγόφετες με γιαούρτι (τέλειο). Σε μια βδομάδα αρχίζουν κι οι εξετάσεις. Πρόκειται να γράψουμε ότι έχουμε κάνει όλη τη χρονιά. Προσπάθησα λοιπόν να λύσω κάτι ασκήσεις Φυσικής από ένα πρόχειρο που 'χαμε γράψει κι έκανα 500 ώρες... Μου φαίνεται πρέπει ν αρχίσω απο σήμερα το διάβασμα και πάλι δεν προλαβαίνω.
Επίσης σκέφτομαι τα καημένα τα τριτάκια που την παρασκευή γράφουν πανελλήνιες, έκθεση. Πόσο διάβασμα θα χουν ρίξει.... Και σε ένα χρόνο θα μαι εγώ η καημένη που θα δίνει πανελλήνιες... Αλλά μετά φοιτήτρια κι άντε γεια! Εντάξει η σχολή που θέλω πέρυσι ήταν γύρω στα 11.000 μόρια (-4000 απ' το ειδικό μάθημα..) ΧΑΛΑΡΑ! Αλλά και πάλι χρειάζεται πολύ διάβασμα. Βασικά όχι πολύ, αλλά καθημερινό.
Και σ' αυτο το γαμημένο μάθημα ''Αρχές Οργάνωσης και Διοίκισης Επιχειρήσεων'' να δώ τι θα γράψω. Πάντως δεν έχω όρεξη να γίνω παπαγάλος. Ποιος ανεγκέφαλος σκέφτηκε να υπάρχει μάθημα καθαρά παπαγαλίας; Και πές πως πάει κάποιος και γράφει ένα ωραιότατο 20άρι. Μετά από ένα μήνα θα τα χει ξεχάσει. Εγώ πάντως σκέφτηκα να διαβάσω όλο το βιβλίο (κι αυτά που δεν είναι στην ύλη) όπως θα διάβαζα ένα εξωσχολικό βιβλίο για να καταλάβω τι λέει και μετά να αρχίσω να το διαβάζω περισσότερες φορές το κάθε κομμάτι μπας και μου μείνει τίποτα...
Σε ένα μήνα τελειώνουν οι εξετάσεις του σχολείου και τέλη ιουνίου οι εξετάσεις ωδείου (τις είχα ξεχάσει τελείως αυτές). Τους επόμενους μήνες λοιπόν του καλοκαιριού σκέφτομαι να πάω στο χωριό μου, να πάρω και τα βιβλία της 3ης και να πηγαίνω στη θάλασσα και να διαβάζω. Θα πεί κανεις ''είσαι ηλίθια; θα πάς στη θάλασσα και θα διαβάζεις;'' 'Ομως πιστεύω είναι πολύ καλύτερα απ το να κάθομαι στα γιάννενα μες τον καύσωνα, να χαροπαλεύω να συγκεντρωθώ και να προσπαθώ να μην κάθομαι με τις ώρες στον υπολογιστή. Στο χωριό θα χω τη θάλασσα και όποτε σκάω θα κάνω και καμιά βούτα. Θα 'χει ησυχία αλλά  και να μην έχει, μουσική υπάρχει δόξα τω Δία. Υπολογιστή δεν θά 'χω και δεν θα με νοιάζει και ιδιαίτερα.
Βαρέθηκα να γράφω λοιπόν (ποτέ να σκέφτομαι) γι αυτό ας αναρτήσω αυτή τη βλακειούλα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου